Германската компания BMW организира тест драйв на модела 3 GT седмици след световната премиера в Женева. Автомобилът се присъединява към седана и комбито на Серия 3 с новаторски подход и увеличена функционалност. Дължината е увеличена с 200 мм спрямо комбито, а колесната база със 110 мм. Във височина моделът е пораснал с 81 мм. Така за пътниците на задната седалка са осигурени допълнително 70 мм отзад, с което 3 GT съперничи на Серия 5. Най-голямо внимание е обърнато на функционалността на багажника. Капакът се отваря с леко подритване, когато ключът е в джоба ви, така че край на неудобните маневри с пазарските пликове. Колата е с две кори, които ако не ви трябват и искате максимален обем влизат хоризонтално в точно определени места под пода на багажника, който е с малък амортисьор и не се налага да го държите с ръка. Под тях има и допълнително място за предмети като течности за чистачки, гуми за миене на стъкла и др. потребности. Задният ред седалки се сгъва в съотношение 40:20:40 само с издърпването на лост отзад, при което обемът нараства на 1600 л. В нормално положение пространството е 520 л, което е само с 25 л пред комбито, но отворът за товарене е по-голям и може да разпределяте багажа по-ефективно.
Името съдържа думите Gran Turismo, което означава, че е проектиран за дълъг път освен за пазар. Дизайнът отвън е значително променен спрямо седана и комбито. Муцуната е станала по-голяма, фаровете също. Най-впечатляващата функция е обдухването на предните гуми през въздушен отвор до фара за мъгла, който насочва струята около джантите и в посока друг отвор във формата на бумеранг зад гумата. По този начин намалявате турбулентния въздух, който създават джантите.
Отзад има разположен активен спойлер, който се вдига при над 110 км/ч.
Масата е разпределена 50:50 и автомобилът разполага с много директно управление. Над волана е разположен Head up дисплеят, който освен скорост и индикации на навигацията показва цветно пътните знаци.
Двигателната гама се състои от 3 бензинови и 2 дизелови двигателя с мощност от 143 до 306 к.с. Стандартна е 6-степенна механична кутия, а като опция се предлага 8-степенна автоматична.  
На по-късен етап към гамата ще се присъединят версии със задвижване на четирите колела xDrive. За момента автомобилът няма цена за България, но се очаква базовата да бъде с около 1500 евро над тази на седана.
 
       Специален Juke n-tec обогатява предложенията за клиента
      Специален Juke n-tec обогатява предложенията за клиента
    
     
       Toyota готви GT86 Cup Edition
      Toyota готви GT86 Cup Edition
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   BMW Videos
    BMW Videos   
    

