Търсиш, кликваш, плащаш: в тези три прости стъпки протича онлайн търговията. Или може би пропускаме последната и най-важната за клиентите – доставката. Именно в нея се включват бусовете и „баничарките“ - или, казано на професионален език, лекотоварните автомобили. А техните продажби ще растат заедно с броя на продажбите в интернет. Това е една от причините в момента всички производители да бързат или да освежат своите модели в класа, или да лансират нови – както прави Opel с Vivaro. Освен че е с променено „лице“, бусът е получил и по-малък задвижващ агрегат – 1,6-литров дизел с един или с два турбокомпресора и мощност от 90 до 140 „коня“. Моторът, както и повечето инженерни решения, са дело на Renault - разработката на модела отново е съвместна разработка с французите. Opel ще се грижи за производството в завода на Vauxhall в Лутън, Великобритания – където се „раждаше“ и първата генерация. Най-мощната версия на задвижващия агрегат върши работата си перфектно: 340 Нм ускоряват буса уверено, а във всекидневието средният разход се върти около 6,5 литра. Дори при 150 км/ч шофьорът и пътникът до него нямат проблеми с комуникацията. Поддържането на тази скорост не е проблем – стига водачът да е достатъчно смел и своевременно да прави корекции при всеки внезапен порив на страничен вятър. Защото система за защита срещу него не може да бъде поръчана дори и срещу доплащане – така че е по-разумно „транспортьорът“ с максимално допустимо общо тегло около три тона да се движи със 130 км/ч.Vivaro е майстор на товаренето – а това е най-важното за него. Освен че побира до три европалета, работливият Opel разполага и със специални отвори в преградата към кабината и седалката до водача, които позволяват транспортирането на изключително дълги предмети. В сравнение с предшественика си новият бус разполага с увеличен товарен обем, следствие от добавените 216 мм по отношение на дължината. Vivaro е станал още по-удобен за водача си благодарение на екстри като иновативната навигационна система с тъчскрийн, която работи много пъргаво. Ъгълът на волана е почти като при обикновен лек автомобил, а средната седалка може да бъде трансформирана в бюро, и така Vivaro да се превърне във вашия мобилен офис, където да разположите комфортно лаптопа си. ИзводVivaro е поредното доказателство, че Opel върви в правилната посока. Моделът не само е станал по-умел „товарач“, но и предлага повече комфорт за водача си - който се очаква да прекарва почти целия си работен ден в кабината. Комбинацията на тези две качества трябва да се превърне в двигател за успеха на второто поколение.
Audi пуска спортен пакет към R8
Нюи може да направи дизайн на суперкола за Infi...
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!